Toimituskäytäntö

Toimituskäytäntömme tarkoituksena on selittää sinulle, asiakkaalle, miten tarjoamme verkkosivustollamme tarjottavan käsittelypalvelun.

1- OFFICIAL-CANADA-ETA.FI on yksityinen, kolmannen osapuolen ylläpitämä eTA-hakemusten tietojenkäsittelytoimisto, joka ei ole millään tavoin sidoksissa Kanadan hallitukseen.

2- Tarjotut palvelut:

  • eTA-hakemusten tietojen syöttö ja käsittely.
  • Käsittely ja tilapäivityssamana päivänä.
  • Matkustusluvan vahvistus toimitetaan sähköpostitse
  • Hakemustietojen päivitys ja tilan tarkistus 2 vuoden ajan eTA-luvan vastaanottamisesta.
  • 24/7 eTA-asiakastuki sähköpostitse ja puhelimitse.

3- OFFICIAL-CANADA-ETA.FI ei takaa, että hakemukset hyväksytään, vaan käsittelemme ainoastaan asiakkaan hakemustiedot ja yhdistämme ne Kanadan eTA-järjestelmään.

4- Asiakas on vastuussa hakemuksen pätevien ja tarkkojen tietojen toimittamisesta. OFFICIAL-CANADA-ETA.FI ei ole vastuussa hylätyistä hakemuksista, jotka johtuvat asiakkaan toimittamista virheellisistä tai virheellisistä tiedoista.

5- Kun hakemuksen tiedot on toimitettu, OFFICIAL-CANADA-ETA.FI on 24 tuntia aikaa käsitellä hakemus ja antaa asiakkaalle tilapäivitys. Palveluvaatimuksia ei hyväksytä, jos matkustusluvan vahvistusasiakirjoja ei ole toimitettu ennen kuin 24 tuntia on kulunut asiakkaan toimittamien tietojen toimittamisesta. Asiakkaalla on oikeus reklamoida, jos hän ei ole saanut vahvistusasiakirjaa tai tilapäivitystä 24 tunnin jälkeen.

6 - Kanadan viranomaiset voivat useista syistä panna hakemukset odottamaan, ja näissä tapauksissa asiakaspalvelun edustaja ottaa yhteyttä asiakkaaseen koordinoidakseen mahdollista ratkaisua. Sama koskee myös hakemuksen hylkäämistä.

7- Tässä tarjotut palvelut liittyvät eTA-hakemusten jättämiseen. Hakemusten käsittelykustannukset sisältävät kaikki palvelumaksut (enintään 80USD), jotka riippuvat hakijan sijainnista. Emme ole sidoksissa Kanadan hallitukseen tai suurlähetystöön. Käsittelymaksu sisältää 7CAD, joka Kanadan hallitukselle maksetaan eTA-hakemuksen myöntämisestä. Voit tehdä hakemuksen suoraan osoitteessa http://www.cic.gc.ca/english/visit/visas.asp. Ostamalla palvelumme asiakas suostuu maksamaan palvelumaksun tietojen syöttämisestä ja avustuspalvelusta, joka sisältää pakollisen 7CAD-maksun, jonka OFFICIAL-CANADA-ETA.FI maksaa hänen puolestaan Kanadan hallitukselle eTA-järjestelmän maksusta.

8- Asiakas antaa myös nimenomaisen valtuutuksen antaa OFFICIAL-CANADA-ETA.FI hallinnoida hakemustietojaan ja hakea hakemusta hänen puolestaan Kanadan hallituksen eTA-järjestelmään. Tietosuojakäytäntömme ja Kanadan hallituksen tietosuojakäytännön mukaisesti: http://www.cic.gc.ca/english/notices.asp#privacy.

9- Asiakas vakuuttaa, että hänellä on oikeus ja laillinen valtuutus maksaa toimitetulla luotto- tai pankkikortilla. OFFICIAL-CANADA-ETA.FI veloittaa toimitetulta luottokortilta yhden kokonaismaksun eikä ole vastuussa asiakkaan toimittamien luottotietojen laittomasta käytöstä.

Kun samana päivänä tapahtuva käsittelypalvelumme on suoritettu, mukaan lukien viikonloput ja juhlapyhät, toimitamme tuotteen sinulle ainoastaan sähköpostitse.

Suosittelemme vahvasti, että lisäät sähköpostiosoitteemme support@official-canada-eta.com valkoiselle listallesi varmistaaksesi, että sähköpostia ei hylätä ylitäytyneen postilaatikon vuoksi.

PDF-tiedostoja voi lukea käyttämällä Adobe Reader -ohjelmaa, joka on ladattavissa ilmaiseksi.

Jos sinulla on kysyttävää toimituskäytännöstämme, ota yhteyttä sähköpostitse (support@official-canada-eta.com). Vastaamme 24 tunnin kuluessa.

Jalostuspalvelumme katsotaan toimitetuksi sinulle, kun se lähetetään sähköpostitse. Suosittelemme, että otat mukaan tulostetun kopion matkustusluvasta, sillä jotkut lentoyhtiöt saattavat haluta nähdä kopion siitä lähtöselvityksessä.