Palautuskäytäntö

Hylätyistä hakemuksista maksettavat korvaukset

Jos Kanadan maahanmuutto- ja kansalaisuusvirasto (Canada Immigration and Citizenship, CIC) hylkää hakemuksesi, palautamme meille maksetun käsittelymaksun osana rahanpalautustakuuta, kunhan lähetät palautuspyynnön sähköpostitse. Jos Kanadan hallitus peruuttaa eTA-lupasi hyväksynnän, emme voi myöntää hyvitystä, ja suosittelemme, että vahvistat eTA-lupasi ennen kuin kirjaudut sisään tai varaat lennon Kanadaan.

Palautukset muista hakemuksista

Jos hakemustasi ei ole hylätty, mutta haluat silti pyytää hyvitystä jostain muusta syystä, ota meihin yhteyttä. Otamme huomioon poikkeukselliset olosuhteet, jos tapahtuu jotain, johon et voi vaikuttaa, ja harkitsemme hyvityksiä tapauskohtaisesti. Lähetä sähköpostia osoitteeseen support@official-canada-eta.com saadaksesi lisätietoja.

Lisämaksut, joihin emme voi vaikuttaa

Palvelumaksupalautuksemme kattaa meille suoraan hakemuksesi käsittelystä maksetut maksut, mutta ei valitettavasti kata mahdollisia kolmannen osapuolen maksuja, kuten luotto- tai pankkikorttimaksuja tai muiden maksun käsittelyyn osallistuvien osapuolten maksuja.

Valuutta

Palautukset maksetaan aina Yhdysvaltain dollareina. Valuuttakurssi määräytyy luotto- tai maksukorttiyhtiön mukaan. Emme valitettavasti voi ottaa vastuuta valuuttakurssivaihteluista tai korttipalveluntarjoajan veloittamista valuuttakurssimaksuista johtuvista eroista palautussummissa.

Palautusten käsittely

Kaikki käsitellyt palautukset hyvitetään alkuperäisessä ostoksessa käytetylle kortille. Tämä tehdään turvallisuutesi suojaamiseksi ja varkauksien, katoamisen tai petosten estämiseksi. Jos haluat pyytää meiltä hyvitystä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse seuraavilla tiedoilla:

  • Täydellinen nimi;
  • Palautuspyynnön syy;
  • Alkuperäiseen ostokseen liittyvä sähköpostiosoite;
  • Ostoksen tekemiseen käytetyn luottokortin neljä (4) viimeistä numeroa.

Hyvitämme hyvityksen pankki- tai luottokorttitilillesi 24 tunnin kuluessa, ja kun pankkisi on hyväksynyt hyvityksen, näet hyvityksen tiliotteellasi 3-5 työpäivän kuluessa.

Jos syytäsi pyytää hyvitystä ei ole lueteltu tässä tai jos sinulla on kysyttävää hyvityksestä, ota meihin yhteyttä.